Tuesday, August 17, 2010

нээх сайхан шүлэг унших юмсан...

5 comments:

Anonymous said...

Зуун намар
Тэртээх хаврын өдрүүдийнх шиг хөтлөлцөөд нэг алхалмаар
Тийм яруухан мөч хүлгийн төвөргөөн шиг нижигнэн
Уйтай сэтгэлийн минь аниргүйг сэрээнэ
Уулга алдан айсуй

Үгүйдээ хайрт минь би мартаж чаддаггүй
Үнэндээ чи ч бас мартагдахыг хүсдэггүй
Харцны чинь гэгээнд шүлэг тэрлэж явахад
Хаврын шувуудын дуун эцээд болдоггүй ээ

Заяа заяагаа дагасан тавилан гэж байхаас
Зайгүй дотнохон сэтгэлд хагацал гэж байдаггүй
Мянган хунгийн жигүүрийн салхинд сэмрэх
Мяндсан үүл шиг хэврэгхэн сэтгэл надад байдаггүй

Орь залуу нас хийгээд гуниг уйтгарын тухай
Одоо би шүлэглэхээ больсон
Өтгөн мөчирт зугаацаж ханаад гургалдай нисэж одох мэт
Өнгөрч холдсон дурсамжаасаа аажуухан залхах болсон

Чиний тухай мөрөөдөж ханасан амраг минь
Цээжин дэх нууцаа задлахыг чинь харин хүлээхгүй
Аянч хун нуурийн толионд буух шиг л
Алжааж хүлээсэн цаг мөчүүд миний мэдэлд ирлээ

Мянган жил өнгөрөвч шинэхэн байх үгийг
Магад одоо л хэлье чамд би хайртай
Б.Ичинхорлоо

Stormy said...

Нэрээ бичихээ мартав :-)

Chimgee Mongol said...

баярлалаа..
тасархай

K said...

http://www.zaya13.blogspot.com/

goy shuleg unshmaar sanagdah uedee iishee l ordog doo :)

Chimgee Mongol said...

hi, K.Баярлалаа.
линикийг нь блоглистдээ нэмчихлээ. Өвөрмөц гоё шүлгүүд бичдэг юм байна.