Thursday, February 9, 2012

дүүгээ санахдаа


Дүүтэй байна гэдэг, тэр тусмаа охин дүүтэй байна гэдэг хүнд хайрыг, хүнлэг хайрыг зааж өгдөгюм уу даа..  би нэг хөөрхөөн дүүтэй.. хэдий дүү маань 24тэй ч надад тэр л багын туулайн 
бүжин шиг багын төрхөөрөө, зангаараа юм шиг л санагдана, дандаа..

Амьдралын нугачаан дахь бүхий л баяр хөөр, зовлон гунигийг хамтдаа туулсаар ирсэн дүүдээ би дэндүү их хайртай.. өөрийн гэсэн хүүхэдгүй ч, дүү минь миний хүүхэд шиг л санагдана..

Цэцэрлэгт дүүгээ хөтлөөд хамт явдаг байлаа.. орой нь дүүгээ жигтэйхэн санаж бэтгэрсэн юм уулздаг байж дээ..

Жоохон томрохоор нь хэн нь хоол хийх үү, гэр цэвэрлэх үү, аяга таваг угаах уу гээд хөзөрдөөл, шагайдаал.. 2уулхнаа ч хэзээ ч уйддаггүй байсан..


7 дугаар ангидаа анх удаа тамхи татаж үзэж байгаад, дүүдээ баригдахад: "Та ямар муухай юм хийдэг юм бэ.... би хэзээ ч тан шиг ингэж тамхи татахгүй.." гэж амьдралд бяцхан оюунаараа ам бардам андгайлж байсан байсан дүү минь одоо амьдралд ам гарч болдоггүй юм байна аа гэдгийг олон үйлдлээр туршаад, ухаараад л явж байгаа...

Өөрөөс минь дүү охидууд, дүүгээс минь өөрцгүй санагдана.. цаанаа л эгчийн хайр, халамж үзүүлмээр..

Дүү минь чи миний хамгийн сайн найз 
Нуух юм надад даанч алга байдаг чамаас
Далд үзэсгэлэн, өөг маань чи л бүгдийг мэддэг
Нулимстай өдрүүдийг минь хамт аргадсан ганцхан хүн

Дүүгээ бодохоор нулимс хааяадаа зүгээр л бөмбөрнө
Энэрэлт хорвоо зөөлөн хандаг ээ, чамд минь
Бусдыг хайрлах, өрөвдөх, энэрэх зан дадлыг заасан
Эрх танхил дүү минь жаргаж яваарай

 ..................................Хамгаас хайртай дүү Бүжиндээ зориулав.






 


4 comments:

Unknown said...

Yasan goe bichleg be? my naiz ikh sain egch baihaa.

Unknown said...

Yasan goe bichleg be? my naiz ikh sain egch baihaa.

Тэмээчин бүсгүй said...

Ямар гоё юм бэ би яг ийм эмэгтэй дүүтэй байхсан гэж маш их мѳрѳѳддѳг. Тэгэхээр 2 охинтой болноо гээд шийдсэн байгаа.

Chimgee Mongol said...

Тэмээчин бүсгүйдээ тэгүл 2 хөөрхөн охинтой болохыг ерөөе :)